Segmentacja i Targeting – gra strategiczna dla Przedstawicieli Medycznych

Segmentacja i Targeting – gra strategiczna dla Przedstawicieli Medycznych

Czyli jak i gdzie alokować zasoby aby uzyskać największy zwrot z inwestycji
(2 dni/2 trenerów)

* gra wykorzystuje specjalnie przygotowany program komputerowy

Aktualnie na rynku Przedstawiciele Medyczni nie przykładają właściwej  wagi do stałej i efektywnej pracy z targetem lekarzy i aptek. Innym zmartwieniem szefów sprzedaży jest alokowanie zasobów nie do tych lekarzy czy aptek, którzy gwarantują największy zwrot z inwestycji.

W konsekwencji często nie realizują planów sprzedaży lub tracą potencjalne możliwości biznesowe.  Istnieje w związku z tym potrzeba przekonania Przedstawicieli do konkretnych korzyści z właściwego tworzenia targetu i nabycia umiejętności budowania targetu w sposób bardziej świadomy, dający możliwość uzyskania znacząco lepszych wyników sprzedaży. Rozwiązaniem jest szkolenie oparte na grze strategicznej Segmentacja i Targeting firmy JUMP Instytut perswazji.

Uczestniczenie w warsztatach umożliwi:

  • Poprzez zabawę poznać celowość i korzyści procesu Segmentacji i Targetingu
  • Nauczyć się podstaw procesu S&T w sposób umożliwiający wprowadzenie go w organizacji
    • Wzrost efektywności sprzedaży dzięki zwiększonej efektywności doboru właściwych klientów

Program warsztatów:

  • Podstawy teoretyczne Segmentacji i Targetingu, definiowanie pojęć przedstawienie założeń gry strategicznej jako narzędzia szkoleniowego
  • Stworzenie macierzy segmentacyjnej czyli podział klientów na jednorodne grupy różniące się pod względem ustalonych kryteriów od pozostałych.
  • Wybór targetów promocyjnych, czyli kwalifikacja klientów do współpracy
  • Kategoryzacja klientów targetowych czyli podział targetu na kategorie ABCD
  • Ustalenie optymalnych częstotliwości wizyt dla poszczególnych segmentów klientów
  • Rozmieszczenie dostępnych zasobów, czyli jak inwestować, by jak najefektywniej wykorzystać posiadany budżet do realizacji celów sprzedażowych
  • Analiza – badanie efektywności procesu (analizy kwantylowe) pokazanie w jaki sposób należy monitorować i oceniać efekty

Szkolenie zamknięte

termin, miejsce oraz warunki ustalane indywidualnie
Zadaj pytanie

Zadaj pytanie