Gra strategiczna "Skuteczne wizyty" – warsztaty na Spotkania Cykliczne firm farmaceutycznych

Gra strategiczna "Skuteczne wizyty" – warsztaty na Spotkania Cykliczne firm farmaceutycznych

Czyli jak skutecznie i praktycznie przygotować Field Force do wdrożenia nowej kampanii marketingowej.
(1 dzień)

Gra strategiczna "Skuteczne wizyty", zapewnia możliwość praktycznego ćwiczenia argumentacji merytorycznej bieżącej kampanii oraz umiejętności rozmowy z klientem. Do uczestnictwa w grze zaproszeni będą „prawdziwi”  Lekarze (Klienci Firmy). Zadaniem Lekarzy jest odgrywanie „samych siebie” podczas spotkań z Przedstawicielami Medycznymi.

Aby stworzyć warunki najbliższe realnym wizytom część pokoi hotelowych zamienimy na  gabinety lekarskie, w których Lekarze będą spotykać się z Przedstawicielami. Podczas wprowadzenia do gry Przedstawiciele otrzymają zestaw dokumentów w tym realne opisy lekarzy, z którymi będą  się spotykać.

Podczas gry Przedstawiciele będą prowadzić rozmowy z Lekarzami zgodnie ze standardami Firmy i z wykorzystaniem narzędzi obowiązującej kampanii.  Celem każdej rozmowy jest przekonanie Lekarza do leków Firmy.

Cel gry:

Wygrać, czyli zdobyć jak największą liczbę pacjentów na wybrane leki Firmy.


Logistyka gry:

  • Spotkania Przedstawicieli z Lekarzami/Farmaceutami (każda grupa odbywa jednakową liczbę N wizyt; liczba zależy od ustaleń, zazwyczaj 6-10)
  • Sesja Q&A
    [podczas sesji Przedstawiciele i Kierownicy Regionalni zadają Lekarzom pytania w celu uzyskania wskazówek pomocnych w promocji skierowanej do w/w Klientów]
  • Sesja podsumowująca

Szkolenie zamknięte

termin, miejsce oraz warunki ustalane indywidualnie
Zadaj pytanie

Zadaj pytanie