Język Perswazji i INSIGHTS

Język Perswazji i INSIGHTS

Czyli perswazyjna gra w kolory.
(2 dni/2 trenerów)

Jak często zdarzyła Ci się sytuacja, w której chciałeś/aś kogoś przekonać, nakłonić lub po prostu zmotywować do postąpienia zgodnie z Twoim zamierzeniem i "sprawa" nie poszła po Twojej myśli? Może był to klient, podwładny czy przełożony? I zapewne pojawiały Ci się wówczas myśli: "czy to moja propozycja była za słaba, czy nie umiem dobrze przekonywać i dlatego sprawa się rypła?“

A teraz pomyśl, że potrafisz właściwie dopasować sposób argumentacji (czyli treść) oraz własne zachowanie i styl mówienia (czyli formę) do różnorodnych osób z uwzględnieniem ich indywidualnego temperamentu, sposobu wartościowania i oceniania oraz podejmowania decyzji. Jak mocno zwiększyłoby to Twoją skuteczność w relacjach z nimi?

Program warsztatów:

Część I: 
Insights Discovery, czyli jak diagnozować styl funkcjonowania i dopasowywać zachowanie do rozmówcy

  • Jak postrzegamy otaczający nas świat – czyli percepcja odbierania i przyswajania wyselekcjonowanych informacji ze świata zewnętrznego.
  • Preferencje indywidualne (C.G.Jung) i ich przełożenie na różne style funkcjonowania ludzi (introwersja i ekstrawersja; myślenie i uczucia; doznania i intuicja)
  • Cztery energie kolorystyczne – czyli co motywuje, zachęca i ma szczególne znaczenie dla osób o konkretnym stylu funkcjonowania
  • Moja autodiagnoza - poznanie własnych preferencji, potencjału i atutów oraz obszarów wyzwań i możliwych słabości
  • Sztuka rozpoznania i identyfikacji stylu funkcjonowania innych osób, jako zrozumienie zachowań i oczekiwań relacyjnych naszych antagonizmów (rozpoznawanie sygnałów werbalnych i niewerbalnych)
  • Adaptacja i akomodacja zachowań własnych w celu najwyższej skuteczności i efektywności w relacjach zawodowych i osobistych (poszerzenie elastyczności osobistej)
  • Praktyczne wykorzystanie umiejętności z metodologii Insights w wywieraniu wpływu i przekonywaniu różnorodnych osób (ćwiczenia i symulacje rozmów jako doskonalenie sztuki dopasowania do innych ludzi)

Część II: 
Język Perswazji i Insights, czyli jak praktycznie wykorzystać język perswazji i Insights w pokonywaniu obiekcji.

  • Język efektywnej perswazji – czyli jak działa ludzki umysł (umysł świadomy i podświadomość)
  • Język perswazji w pokonywaniu obiekcji i zastrzeżeń – czyli jak przekształcić niemal każde zastrzeżenie w możliwość sprzedaży lub współpracy z klientem
  • Struktury lingwistyczne (m.in.  technika negacji, "łączniki") pozwalające wpływać na podświadomość – czyli jak zainteresować klienta Twoją propozycją i pobudzić jego wyobraźnię
  • Ukryte pytania – czyli, jak zadać niemal każde pytanie każdemu i uzyskać na nie odpowiedź i sprawić, żeby klient podjął działanie, którego oczekujesz

Szkolenie zamknięte

termin, miejsce oraz warunki ustalane indywidualnie
Zadaj pytanie

Zadaj pytanie