Język Efektywnej Perswazji dla Przedstawicieli Medycznych Telemarketingu

Język Efektywnej Perswazji  dla Przedstawicieli Medycznych Telemarketingu

Czyli, jak sprawić, żeby znacząco zwiększyć liczbę rozmów zakończonych sprzedażą.
2 dni/2 trenerów

W obecnej sytuacji na rynku farmaceutycznym OTC Przedstawicielowi Medycznemu jest coraz trudniej przekonać Farmaceutę podczas rozmowy telefonicznej do zakupu oferowanych preparatów. Często farmaceuci zasłaniają się wymówkami takimi jak: za wysoka cena, sezonowość preparatów, brak czasu na rozmowę lub posiadanie na stanie apteki preparatów firm konkurencyjnych. Wobec takich wymówek Przedstawiciel Medyczny Telemarketingu jest często całkowicie bezradny. W konsekwencji Przedstawiciel Medyczny Telemarketingu nie sprzedaje produktów. Istnieje zatem potrzeba wyposażenia Przedstawicieli Medycznych Telemarketingu w umiejętności zachęcające Farmaceutę do rozmowy i zakupu oferowanych preparatów. Rozwiązaniem jest szkolenie Język Efektywnej Perswazji  dla Przedstawicieli Medycznych Telemarketingu.


Program warsztatów:

  • Język efektywnej perswazji – czyli jak działa ludzki umysł
  • Elementy skutecznej rozmowy sprzedażowej przez telefon – czyli jak wyróżnić się na tle konkurencji
  • Struktury lingwistyczne (m.in. implikacje, presupozycje) pozwalające wpływać na podświadomość – czyli jak zainteresować Farmaceutę Twoją propozycją, pobudzić jego wyobraźnię i skutecznie radzić sobie z wymówkami i obiekcjami
  • Siła wizualizacji – czyli jak wzbudzić w kliencie chęć posiadania Twojego produktu.
  • Ukryte polecenia – czyli jak sprawić, żeby klient podjął działanie, którego oczekujesz
  • Ukryte pytania – czyli jak zadać niemal każde pytanie każdemu i uzyskać na nie odpowiedź

Szkolenie zamknięte

termin, miejsce oraz warunki ustalane indywidualnie
Zadaj pytanie

Zadaj pytanie