Literatura

„Ukryta Perswazja” Kevin Hogan

hogan ukryta perswazja

Ze względu na niezwykle praktyczne podejście autora do zagadnienia perswazji jest to szczególnie przydatna pozycja dla Przedstawicieli Medycznych i Menedżerów Sprzedaży. Kevin Hogan pokazuje perswazję, jako etyczne narzędzie wywierania wpływu, dzięki któremu można zwiększyć skuteczność swojego oddziaływania na innych i sprawić, że klient będzie się czuł w relacjach z Przedstawicielem po prostu dobrze.

Podczas szkoleń w ramach Akademii Perswazji dla firm farmaceutycznych odkrywamy razem z uczestnikami najbardziej praktyczne techniki perswazji, polecając książkę K. Hogana jako lekturę obowiązkową do rozwoju umiejętności wywierania wpływu.

„Jak wprowadzić klienta w trans kupowania” Joe Vitale

vitale trans kupowania

Jest to obowiązkowa lektura dla tych, którzy chcą stać się jeszcze bardziej skutecznymi sprzedawcami. Joe Vitale pisze, że „to, co wpłynie na Twoich klientów bardziej niż cokolwiek innego, gdy będą podejmowali decyzję o kupnie, albo określali poziom satysfakcji z zakupu jest ich percepcja”. Autor opisuje wiele metod, które pozwalają kształtować postrzeganie produktów przez klientów. Najkrócej można podsumować książkę zdaniem, które za Elmerem Wheelerem cytuje Joe Vitale: „Sprzedawaj skwierczenie a nie stek”.


Istotnym elementem szkoleń w ramach Akademii Perswazji są metody kreowania postrzegania produktów przez klientów, dlatego koncepcje opisane przez Joe Vitale w jego książce są nam bardzo bliskie.

„Etyczna manipulacja, czyli jak sprawić, żeby ludzie naprawdę Cię lubili” Agnieszka Ornatowska

aornatowska etyczna manipulacja

Jest to najbardziej radosna książka, jaka wpadła nam w ręce w ciągu ostatnich paru lat. W swojej książce Agnieszka Ornatowska pokazuje, jak polubienie samego siebie staje się kluczem do budowania cudownych relacji z innymi ludźmi. Dzięki wskazówkom autorki można odkryć, jak „odnaleźć słoneczną stronę życia”.


Podczas szkoleń w ramach Akademii Perswazji dla firm farmaceutycznych wykorzystujemy wskazówki Agnieszki do wzmacniania pozytywnego nastawienia uczestników naszych szkoleń.